perjantai 27. maaliskuuta 2015

Random photoshoot w/ Maya & Nick

Seuraava random photoshoot.
Tällä kertaa mukana Maya, joka osallistui muistaakseni vuoden 2013 miss sims 3 -kilpailuu. Maya kuitenki putos jo ekalla kierroksella. :) Se oli varmaan liian omalaatunen siihen kilpailuun... :) Tai sitte se ei ees ollu tarpeeks kaunis. Nätti se on. :3 Mayan kuvat sisältävät alastomuutta, joten hyppää ne yli, jos et kestä katsoa.

Nick taas on mun legacyn 9 sukupolven edustaja tai siis yks niistä. Tästä oon joskus puhunukki muistaakseni. :) En oo sillä kauheesti pelaillu, ni suku ei edelleenkää oo päättynyt... :)

Enjoy! :3











Kiiy

4 kommenttia:

  1. Meinasitko sitä yhtä Sims 3 kilpailua joka sitten vain katosi bittiavaruuteen? Mua jäi harmittamaan se, nimittäin kilpailua ei koskaan käyty loppuun. :/

    Maya on oikein sievä, mutta ehkä liian isot silmät mun makuun. (:

    Nick näyttää melkoiselta komistukselta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öääh, taidan tarkottaa just sitä. :o Seurailin kans ite jonkun aikaa, kunnes se sitte vaa loppu kesken.

      Oho, nyt ku sanoit ni huomasin kans itekki, että noi silmät on ihan luonnottomat! :D Hups xD

      Kiitos Arya! :)

      Poista
  2. Maya on tosi kaunis! :o Tykkään noista silmistä, ku ne on tosi nukkemaiset :0 Ja Nick on tosi komia! :D Ittelläni on menossa toi hävitä ruma geeni -haaste ja oon hirmu kyllästyny rumiin simeihin xD Joten nätit simit ilahduttaa silmää kummasti! :D

    VastaaPoista