keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Eka postinki. :3

Heijj! 
Oon pitkään kaavaillu pitkään perustavani Lc Ceulin rinnalle tällasen vapaamman simsblogin, johon voin vaan kirjotella ja laittaa kuvia pelailuistani. En ole yhtään suunnitellut mitä tänne voisin laittaa, ehkä vanhoja kuvia, koska niitä on kertynyt melkoinen määrä, uusia, kun niitä tulee. What ever, no-one knows. :)
Nyt heti alkuun, koittakaa kestää mun surkeeta englantia! :3
Tässä on nyt muutama kuva siitä mitä pelailin eilen. :)



Meet Camilla Anderson. Vastustamaton, Flirttaileva, sohvaperuna, jolla joskus vähän liikaa onnea ja kunnianhimoa. Mulla oli hienot suunnitelmat tälle naiselle, mutta en sittenkään jaksanut toteuttaa niitä, joten vain pelasin. :)


 Halusin tietää, oisko Cami tarpeeks fiksu yliopistolle.
Camilla: Miten se meni? Oliko Camberg vai Helmann ensimmäinen Simlandian presidentti?


Camilla: Laitetaan Helmann.


 Camilla: Mitä on kannibalismi? No mistä helvetistä mä sen tietäisin??? Mun paikka on baaritiskin takana.
Aivan, siis tällänen rento kotijuntti, joka elää kaksoiselämää...
Toinen puoli hänestä on urheiluhullu bilettäjä. :)


 Camilla, mitä sä nyt teet? Sunhan piti mennä kattomaan tosta baarista töitä!


 Camilla: Muttakun täällä ei ollut ketään keltä kysyä.
Huoh! Sohvaperunat... Voisit ees ettiä jonkun!


 Camilla: Whiii!


 Hei Camilla?? Älä nyt herranjestas lyö päätäs kattoon! Tule alas sieltä! Et sä oo lintu vaikka siltä näytätkin! Eiku....


 Camilla: Oota nyt hetki ku mä pidän hauskaa!
Huoh...


 Camilla toi ei näytä kovin turvalliselta, ootko varma et sulla on hauskaa?
Camilla: Joo'ooo'oo


 Random dude: En halua olla paikalla, kun tuo typerä tyttö viedään sairaalaan. *Walks away*

 Cami ooks kunnossa?


 Camilla?
Cami: Umh, joo.


 Ihan varmasti kans?
Cami: Joojoo, mennääks vaa kotii nukkumaa?
Sähän sen päätät, kai? Vai?


 Camilla et sä oo viel lähelläkään kotipihaas!


 CAMILLA ET!


 Camilla: Se oli niin säälittävä.
Huoh...


 Huomenta muru! Mitä sä teet vessassa puhelimen kanssa?


 Camilla: *Looks away*


 Kerro!
Camilla: Mä bloggaan!
Anteeks? Ja miksköhän neiti bloggaaja ei kertonu mulle tästä?

 Camilla? Mikä on?
Camilla: *Tirskuu hiljaa*


 Camilla: AHAHAHAHAHA!!


Heti ku silmä vähän välttää ni mä löydän sut sohvalta murtuneen näkösenä? 
Cami: Mmmm...


 Mitä sä näit? Mitä sä katot? Jotain mihin mä en antais lupaa? 
Camilla: E-Ei tuolla mitään ol...


 Niinpä tietenki. Naine haikailee avioliitosta, vaikkei se oo eläessään nähnykkään ku yhden miehen ja seki käveli tyynesti pois vaiks Camilla tippu härän selästä!
Mihin sä nyt?

 Camilla: Mulle tuli nälkä.
Ja sä haet mehua?


 Camilla: Niin? Sitte?
Eipä kait sitte mitää, oisit ees syöny kunnolla.
Camilla: Miten sä kehtaat? Tiiäksä yhtään kuin kauan mulla meni saada tää six-pack edes tällaseks? Miten sä voit kuvitella, että mä rupeisin syömään jotain lettuja, kun en muutakaan osaa tehdä!?

Niinpä niin... Camilla, siihen meni about kaks sekuntia vetää ne sliderit oikein.


 Camilla: Mä sulle sliderit näytän!
Camilla! Sä et varmaan jätä tota mehua tohon pöydälle!


 Camilla: Entä jos jätänkin?
Sit sä et saa tehdä mitään hauskaa.


Camilla:  Entä jos tää on hauskaa?
No sitten on, mutta se on toistaseks sun työtäs!

 Camilla: Mitä!? Työtä!?


No maista sitä sitte.


 Camilla: Hyi hemmetti! Kiitti vaan! Sun takias tää meni piloille!


 Camilla: Mä häippäsen, pelaa sä vaan yksinäs!
Cami hei! Mihin sä meet?

 Camilla: Etsin uuden kodin, ku vanhassa ei saa tehdä mitä huvittaa!
Camilla hei, et sä varmaan...

 Camilla, et oo tosissas!


 Tuu nyt pois sieltä!


 Camilla: Aijaijai! Mahaa sattuu!

 Voi muru, sen siitä saa jos kaivelle roskiksia koko yön! Jos me mennään kotiin ja sä meet ihan ensin kylpyyn ja sit nukkumaan.
Camilla: Yöh. Kuulostaa taivaalliselta.


 Tässä nää mitä Cami keräs roskiksesta yhden yön aikana. Todellinen uusi koti. Pesukone ja kaikki. Noista tuli yhteensä myytynä sellaset 1200 simeleonia. :)


 Camilla: Miten tää toimii?
Mikä se on?


 Camilla: Tää laite, jolla mä teen mun työtä! HAA! Osasinpas ilman sun apuas!
Mun muru! :*


 Camilla: Mä joka päivä töitä teeeeen! Joka ainoa aamu seitsemäksi meeeeen...
Random mies ja poika: Jeah!

 Camilla: Sen kaiken teen mä siksi vaiiiiin...
Random mies: Pokerface.

 Camilla: Koska kulta sä jaksat olla mun omanaiiiiiin!
Random mies: BUUU!! Pää kiinni homo!
-Mikä sä sit oot? Paksuna miehelle?
Random mies: EN TAATUSTI!
-No nyt olet! ;) (Olen kauhea, tiedän! Mut se haukku mun murua!)

 Camilla:  *Pokerface*


 Camilla: C'est la vieeee.


 Camilla: vieeeeeeee.


 Camilla: Does it goes right?
Turisti: taptaptap, what she just said?
Voih, Camilla on ihan huono englannissa!


 Camilla: Että menikö se oikein?
Turisti: taptaptap...


Älkää kysykö tän kuvan pointtia... En todellakaan muista miks otin tän kuvan.


No anyways, lähetin Camillan sairaalalle ottamaan flunssarokotetta, ku se rupes tuntee olonsa sairaaks....
Vihreäpaitainen mies: Päivää, rouva, neiti...
Another Anderson(toi sinipaitanen/takkinen mies): Heiiiii!


Tässä kuvassa kauniisti poseeraa Jesse Lo/Lu/Le. Mut anyways, toi on nainen...


Taas täysin pointiton kuva... Paitsi et toi penkki näyttää hyvältä. ;)


Abigail Best: Ja sitten se tuli mun takaa...


Abigail: Ja kumartui ja huusi ja mä pelästyin ihan kamalasti!


Camilla: Tekikö se näin? *Heiluttaa käsiään* 
Abigail: Joo'o


Mr. Anderson: Arvatkaas mitä! Mä olin paikalla!


Mr Anderson: Sillä naisella oli NÄIN isot tissit!
Abigail: Joo!
Camilla: *pokerface*


Camilla: Miten sä tulet puhumaan jonkun naisen tisseistä tollaselle pienelle viattomalle lapselle?
Mr Anderson: Mä yritin vihjailla sulle....
Camilla: Ihan ku mä olisin kiinnostunut tollasesta lihapullasta!
-Hyvä Camilla! :)
Abigail: *Walks away and makes her homeworks*


Camilla: Sä et puolustau mua sairaalalla. Mä en enää puhu sulle koskaan!
-Sehän nähdään... :)


Camilla: Hyvää yötä!
-Got it!!! :D

***
Sillasta. Katotaan inspaako Camilla enää, kun en ees löytäny sille ketään, vaikka se on vastustamaton ja mihin tahansa se meni ni ihmiset tuli puhumaan sille... On muuten ihan pirun ärsyttävää!
Muttamutta, hyvää uuttavuotta kaikille! :D
-Kiiy

15 kommenttia:

  1. Awwww, Camilla on söpsö :D Tuli mieleen et en ees oo testannu tota härkälehmähökötystä xD Neidillä on muute melkoset vatsalihakset, noin sohvaperunaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Camilla on, ja kiittää! :3 Se on ihan hauskanen, kannattaa kokeilla! ;D Ja enkös mä puhunut tuolla siitä kaksoiselämäpuolesta? Kato kyl bartenderit tarvii vähä lihaksii, jos ne aikoo pärjätä ;)

      Poista
  2. Camilla on herttanen! ^w^

    "Se oli niin säälittävä" - onks se sit joku syy potkia? o.o heheh
    "Etin uuden kodin *sukeltaa roskikseen" :DDDDD hassu

    Onko Camillan varalle sulla erityisiä suunnitelmia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Camillan varalle oli kyllä suunnitelma... Mutten jaksanut ainakaan vielä toteuttaa sit. O.o mikä lie laiskuus iskenyt eilen. :) Mutta katotaan nyt. :)

      Poista
  3. Täähän oli viihyttävä ja mukaansa tempaava postaus! :D Seurantaan meni! Simsblogeja ei voi koskaan olla liikaa ;)

    -Aada/MCRmadness (asd, Blogger kettuaa jotain ja en saa lähetettyä kommenttia Blogger-tilin kautta, siksi näin -.-)

    VastaaPoista
  4. Oijoi miten söppänä tuo Camilla.. Ja toi 'lihapulla' sai mut repeemään ja tippumaan tuolilta... Varmaan siks et vihaan lihapullia :DD Ja sit toi :' ja sillä naisella oli nääin isot' wtf :D

    No kiitos nyt tekee itekki mieli blogata, mut mun sims on iskäl enkä saa ottaa sitä kotiin D:< Ja sitä paitsi mulla on vaan perus & supernatural..
    Hei hei muuten, mitä lisäosia sulla on? kun eikö tuo 'roskisdyykkaus' mikälie tullut yliopistoelämää-lisäristä?
    Ja tuli outo "tarina" mulla.. joo moi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Camilla kiittä! :) Mulla on iltahuvit, Supernatural, superstara, vuodenajat, yliopisto, maailmanmatkaaja, unelmaduuni ja tulevaisuuteen. Sit Viel Barnavle näy, riverviev ja paljon ladattuja. :) Mut Nii en todellakaa tiiä mis Se tuli, mut hokasin koko jutun vast ku löysin yhen poliisin Sunset Valleystä tonkimasta roskista... xD Ja kiitos kommentista! :)

      Poista
  5. Eikä, ihan heti alkuun voin sanoa että aivan ihana blogi! :'D
    Tykkään sun huumorintajustas x)

    Hahaha ihana Camilla :D "Oota nyt hetki kun mä pidän hauskaa", yhdistettynä tohon kuvaan XDDD

    Säälittävä flamingo x)

    Aww ihanat yökkärit, pirteen väriset :3

    Haha aws XDDDD tykkään oikeesti tästä sun tavasta blogata, nyt jo! :D

    Cami on ihana rebel :D:D:D:D:DD

    Se tunne kun joku heittää roskikseen pesukoneen. Stereot? Tai rullallisen paperia. TAI ROSKIKSEN. Heitän roskikseni roskikseen XD anteeks if im the only one finding this funny XD

    No kiitos, jätit sitten ton Camin karaokebiisin päähän :D:D Mun vanhemmat hoilaa sitä harva se päivä ._.

    "C'est la vieee. VIEEEEE" XD voin kuvitella Camin äänen tosta ilmeestä, ja turistin syvän huokaisun x)

    "Mä yritin vihjailla sulle" :D:D:D No sehän riittää syyksi x)

    ^ja ylempään kommenttiin, mun mielestä roskisten dyykkaaminen tuli yliopiston päivityksessä mut ei varsinaisesti siis missään lisärissä 8)

    -banssu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinjoo ja linkitän sims with me hin (:
      (kyllä, vihaan blogini nimeä. mielikuvituksellisuudenpuute [onks se edes sana?] ._.)

      -banssu

      Poista
    2. Omg! Oisit nähny mun ilmeen ku tajusin kuin pitkän kommentin oot jaksanu raapustaa!! ♥ :*
      ja sen jälkeen punastuin kehuista! Ihana jos tykäät heti ekan postauksen jälkeen! :D
      Nii joo siis toi pesukone ja noi muutki oli ihan toimivia... xD Eli ei et ole ainoa, jonka mielestä toi oli hauskaa! Repesin ihan täysiä ku tuli se ilmoitus et "Camilla Anderson on löytänyt ... pesukoneen..."
      Antees! -.-
      Ja kiitos linkistä, linkkasin sut jo alkuun, että muistan välillä käydä kurkkimassa! :) (Ja se on mielikuvituksenpuute) :)

      Poista
    3. roskisten dyykkaaminen tulee unelmaduunissa, sillä keksijät voi löytää sieltä uutta tavaraa? ainakin mun mielestä, koska mun tyypit voi seikkailla roskiksissa eikä mul oo yliopistoo .
      MUT KIA sä tiiät mitä mieltä mä oon näistä, joten sitä ei tarttee enää kirjottaa mut sanon viel kerran et noi asut ^.^ ♥

      t. minttu :3

      Poista
    4. Awwws, muru! <3 :* kiitokset! :)

      Poista
  6. Ui Camilla on hauskan oloinen neiti :,)

    " Anna kun mä pidän vähän hauskaa" :DD

    " Random dude: En halua olla paikalla, kun tuo typerä tyttö viedään sairaalaan. *Walks away*" Onpa itsekäs mies::D

    Mikä Camillalla on säälittäviä puutarhaflamingoja vastaan :,)

    "Niinpä niin... Camilla, siihen meni about kaks sekuntia vetää ne sliderit oikein." Kunnon reps. Ihanaa kun piikittelet Camillalle :,D

    Hienon uuden kodin Camilla roskiksesta löysi :DD Mutta tosiaan kunnon tykötarpeet sielläkin oli, kenties kodittomia varten? :D

    Jään kyllä seurailemaan, ihanaa huumoria:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii! :3 Kiitokset! :)
      Joo, mun on tapana piikitellä simien tekosille ihan yksin pelatessani! Se on jotenkin... Hmmm... En mä tiedä, mun omituinen tapa! :D

      Poista