maanantai 22. syyskuuta 2014

Selfsim :3

Heijj! :3
Pääsin kerranki kaheks tunniks (vaan) pelailemaan pöytäkoneelle simsiä, ja koska Grenet (eikä muukaan) jaksa innostaa ni päätin sit tehä selfsimin. :) Ja laitan nä kuvat vaan tänne koska haluun pitää blogin elossa! :) Saatte vertailla tohon mun profiilikuvaan, koska vaihdan sen sit Kiiy Selfsimin kuvaan tässä jossain vaiheessa. :)

Leikin poseilla, mut oon tosi pettyny siihen, et mulla ei oo mitään kunnollista hymyposea... :(






Meiän äiti sano, että tässä kuvassa toi sim näyttää eniten multa. :) Uskoo ken tahtoo... xD



Ja tämän jälkeen tulee sitten ne kuvat, jotka on mulle ihmisenä tyypillisiä.


Kiiy: No pics, pls! 


Kiiy: Hngggh, kuolen tähän paikkaan.



Ja tältä mä näytän matikan, englannin, filosofian, ruotsin, saksan, fysiikan ja maantiedon tunneilla. :) Ja kotona, jos mulla on tylsää. :3

---
Mitäs tyksitte selfsimistä? Näyttääkö edes vähän tolta mun profiilikuvalta, mikäli se teille jossain näkyy... :) Toi kuva on muistaakseni otettu helmikuussa 2013, joten siitä on jo vähän aikaa... Oikeestihan mun hiukset ei oo noin vaaleat enää, mutten löytänyt noihin hiuksiin sopivaa sävyä. +Mun nenä ei oikeesti näytä tolta ku useimmissa kuvissa. Peli ei vaan osannu laittaa sitä oikein. Ja kyllä, mulla on iso nenä murtuman takia... x)
(EDIT: Mun posket ei oo noin pullukat enää!)
Onks teillä mitään ideoita, mitä haluaisitte mun toteuttavan, että saan pidettyä blogin hengissä? Kysy Kiiyltä? Jotain vanhoja kuvia? Mulla on ideat aika loppu ja halusin vaan pelata pidempään, mut ei oo aikaa, ei muuten eikä koneella. :) 

6 kommenttia:

  1. Kyl tuo on mun mielestä aika onnistuneen näkönen, ja hirmu nätti! :3 Onnistuit paremmin kuin minä omassa värkkäilyssäni itestäni, mut ehkä yritän vielä joskus uudelleen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3
      Ja oikeastihan tuo on toinen yritys ja monen kuvan pohjalta tehty... :)

      Poista
  2. Oi, tyksin kyllä sun selfsimistä! Tosi nätti, ja näyttää kyllä tolta sun Blogger-profiilikuvalta paljon. c: Mä oon ite tehnyt mun selfsimin kolmoseen varmaan 10 kertaa ja joka kerta se näyttää ihan samalta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitokset Jenni! :3
      Haha, ehkä sä vaan onnistut joka kerralla? O.o

      Poista